Role pivotante cu frână

Rola cu frână potrivită pentru fiecare aplicație

Frâna rolelor nu este denumite de obicei frână, ci blocator. Diferența dintre un dispozitiv de blocare și o frână constă în faptul că un dispozitiv de blocare este acționat atunci când vehiculul este staționat, iar vehiculul este blocat pe loc atunci când este utilizat conform destinației. O frână poate fi acționată în timpul deplasării pentru a reduce viteza. Cu toate acestea, în multe cazuri, rolele cu frâne se referă la o frână, așa cum puteți vedea aici în imagine. Portofoliul nostru de produse include role pivotante cu frână, precum și role fixe cu frână. Frânele și blocatoarele Blickle nu numai că sunt testate în conformitate cu standardele europene pentru rotile DIN EN 12526-12533, dar sunt și adaptate la suprafața de rulare respectivă. Deoarece sunt concepute pentru a avea o uzură extrem de redusă, vă puteți baza pe noi pe termen lung.

Rotile de mare rezistență cu frână

Pentru rolele noastre de mare capacitate cu frâne, există diverse sisteme de blocare, pe lângă frânele enumerate mai sus, cu Stop-Top sau cu oprirea roților, care sunt disponibile pentru client ca standard în sectorul de mare capacitate. Cu toate acestea, pentru aplicațiile speciale din sectorul vehiculelor grele, este posibil să se dezvolte o soluție personalizată împreună cu clientul.

Blickle Zentralfeststeller central-stop (Serie L und LH)
Blickle Zentralfeststeller Radstop (fußbetätigt)
Blickle Zentralfeststeller Radstop (handbetätigt)

Dispozitiv de blocare centralizată Blickle "central-stop" pentru roți de transport și role de mare capacitate din seriile L și LH 
(sufixul nr. de articol: -CS...)

Blocaj de role Blickle "stop roți" pentru role grele (cu acționare cu piciorul)
(Sufixul nr. articolului: -RA)

Blocaj de role Blickle "stop roți" pentru role grele (cu acționare manuală)
(Sufixul nr. articolului: -RAH)

 

 

 

Rolă fixă cu frână

Există două versiuni ale rolei fixe cu frână: Frâna cu tambur Blickle și frâna om-mort Blickle. În cazul frânei cu tambur, doi saboți de frână integrați în corpul roții sunt presați împotriva corpului roții turnate, care este conceput ca un tambur de frână, atunci când frâna este aplicată. Frâna cu tambur se caracterizează printr-un efect de frânare ridicat, deși este necesară doar o forță mică pentru a acționa frâna. Frâna poate fi acționată cu ajutorul diferitelor opțiuni de control, cum ar fi o legătură sau un cablu de tracțiune.

Frâna om-mort se bazează pe o frână cu tambur, dar efectul de frânare este asigurat de un resort integrat atunci când frâna nu este acționată. Frâna este eliberată atunci când este acționată prin intermediul unei legături sau a unei trageri de cablu. Frânele de om mort sunt disponibile în versiune stânga sau dreapta. Frânele de om mort sunt, de asemenea, disponibile pentru roțile pivotante.

Informații suplimentare despre frânele cu tambur și frânele om-mort.

Blickle Trommelbremse
Blickle Totmannbremse
 
 

Frână cu tambur Blickle
(Sufixul nr. articolului: -TB / -TBL / -TBR)

Blickle frâna om-mort
(Sufixul nr. articolului: -TML / -TMR)