Versiuni / accesorii
Sisteme de frânare
Frână roată și coroană rotativă Blickle
Sistemele de frânare împiedică rotirea și pivotarea rolelor cu suport pivotant atunci când sunt nemișcate (frână roată și coroană rotativă). Se folosesc sistemele de frânare „față”, „spate”, „fix” și „central”. Sistemele de frânare „față” se află pe partea din față în raport cu direcția de rulare. Sistemele de frânare „spate” sunt montate în partea din spate a rolelor. Sistemele de frânare „fixe” nu se rotesc deodată cu coroana rotativă, iar pedala rămâne în permanență în aceeași poziție. Sistemele de frânare „central” folosesc o singură manetă pentru a frâna două sau mai multe role de pe un echipament de transport.
Un sistem de frânare trebuie selectat după o analiză atentă a ușurinței de utilizare, condițiilor de instalare și a măsurilor de prevenire a accidentelor specifice pentru utilizatori. Forțele de frânare vor fi reduse atunci când folosiți o roată cu un bandaj de rulare / anvelopă foarte moale (de exemplu, seriile de roți VW, VWPP, P, PK, PS).
Frâne Blickle
Diferența dintre un sistem de blocare și o frână
este că sistemul de blocare este folosit pentru a
fixa în loc un vehicul atunci când este nemișcat.
O frână poate fi folosită atunci când
echipamentul de transport este în mișcare,
pentru a-i reduce viteza. De obicei, frânele pot fi
folosite și pentru blocare.
Blocarea roții și a coroanei rotative
Blickle „stop-fix“
(sufix cod articol: -FI)
Blocarea roții și a coroanei rotative
Blickle „stop-top“
(sufix cod articol: -ST)
Blocarea roții si a coroanei rotative
Blickle „ideal-stop“
(sufix cod articol: -IS)
Pentru role pentru sarcini ușoare, echipamente
de transport și pentru role pentru sarcini mari
Acest sistem de frânare „spate” folosește blocarea
pozitivă (seria LUH: non-pozitivă), pentru a împiedica
rotirea coroanei rotative. Roata este blocată folosind
un mecanism de frânare non-pozitiv, stabil, proiectat
pentru un nivel maxim de siguranță și pentru o
durată de viață lungă.
Coroana rotativă este ținută pe loc prin blocarea
unui arc de frână într-un disc cu roți dințate. De
asemenea, roata este blocată datorită designului
specializat al arcului. (seria LUH: blocare
non-pozitivă a coroanei rotative).
Puteți găsi mai multe informații aici.
Presiunea de reținere poate fi ajustată pentru suporturile din seriile LK și LKX (de la Ø roată 125 x
50 mm), LUH și LH
Acest sistem de frânare a fost conceput pentru a
reduce la minimum raza de pivotare.
Pentru role pentru echipamente de transport și
pentru sarcini mari
Acest sistem de frânare „față” folosește o blocare
non-pozitivă, pentru a împiedica rotirea coroanei
rotative.
Roata este blocată cu ajutorul unui mecanism de
frânare non-pozitiv, stabil, conceput pentru un nivel
maxim al siguranței și durabilității.
Presiunea de reținere poate fi reglată.
Raza de pivotare a pedalei se află în mod normal în
cadrul intervalului de pivotare al roții.
Mai multe informații: aici
Pentru role pentru echipamente de transport și
pentru sarcini mari
Pedala acestui sistem de frânare „fix” rămâne
întotdeauna în aceeași poziție, în loc să pivoteze
odată cu roata cu suport pivotant. Sistemul
non-pozitiv împiedică rotirea coroanei rotative.
Pentru anumite serii și dimensiuni ale rolei, se
folosesc atât blocarea pozitivă, cât și cea non-pozitivă.
Roata este blocată folosind un mecanism de frânare
non-pozitiv, proiectat pentru un nivel maxim de
stabilitate, siguranță și pentru o durată de viață
lungă.
Presiunea de reținere poate fi ajustată pentru rolele
pentru echipamente de transport din seriile LK (de la
Ø roată 125x50 mm) și LH (de la Ø roată 160 mm).
Pedala pentru „ideal-stop” vine cu două orificii în
versiunea standard. Acest lucru face posibilă
conectarea a două role cu suport pivotant sau
utilizarea unei manete pentru operarea simultană a
ambelor pedale.
Puteți găsi mai multe informații aici.
Rolele cu seriile de suporturi LK și LH care folosesc
acest sistem de blocare au o înălțime totală cu 17
mm mai înaltă decât rolele care nu folosesc
sistemul „ideal-stop”. Este disponibilă o placă
adaptoare din material sintetic (cod articol: AP3-17)
pentru compensarea diferenței de înălțime în cazul
rolelor fără sistem de frânare. Consultați capitolul
„versiuni / accesorii” la paginile corespunzătoare.
Sistem de frânare central Blickle
„central-stop“
(sufix cod articol: -CS...)
Sistem de frânare central Blickle „central-stop“
(sufix cod articol: -CS...)
Frână roată Blickle „Radstop“
(sufix cod articol: -RA)
Frână roată Blickle „Radstop“
(sufix cod articol: -RAH)
Pentru role pentru transport de echipamente
seriile LE și LK
Acest sistem de frânare folosește o blocare
non-pozitivă, pentru a împiedica rotirea coroanei
rotative.
Roata este blocată cu ajutorul unui mecanism de
frânare non-pozitiv, stabil, conceput pentru un nivel
maxim al siguranței și al duratei de viață.
Caracteristica distinctivă a acestui sistem de frânare
este că două sau mai multe role de pe echipamentul
de transport pot fi blocate simultan cu ajutorul unei
pedale.
Lungimea pedalei poate fi ajustată, pentru a vă
asigura că frâna respectivă poate fi eliberată și
activată confortabil. O altă caracteristică o
reprezintă unghiul de acționare mic și structura care
economisește spațiu în carcasa camei. Carcasa
camei nu se rotește deodată cu coroana rotativă.
Puteți accesa videoclipul produsului aici.
Pentru echipamente de transport și role pentru
sarcini mari seriile L și LH
Acest sistem de frânare folosește blocarea
non-pozitivă, pentru a împiedica rotirea coroanei
rotative. Această blocare non-pozitivă a coroanei
rotative este susținută de un sistem de blocare
pozitivă.
Roata este blocată cu ajutorul unui mecanism de
frânare non-pozitiv, stabil, conceput pentru un nivel
maxim al siguranței și al duratei de viață.
Caracteristica distinctivă a acestui sistem de frânare
este că două sau mai multe role de pe echipamentul
de transport pot fi blocate simultan cu ajutorul unei
pedale.
Lungimea pedalei poate fi ajustată, pentru a vă
asigura că frâna respectivă poate fi eliberată și
activată confortabil. O altă caracteristică o
reprezintă unghiul de acționare mic și structura care
economisește spațiu în carcasa camei. Carcasa
camei nu se rotește deodată cu coroana rotativă.
Presiunea de reținere poate fi reglată.
Pentru role pentru sarcini mari (activate cu
piciorul) și role pentru sarcini ușoare și
compacte
Acest sistem de frânare folosește un mecanism de
frânare a roții non-pozitiv, proiectat pentru un nivel
maxim de simplitate, stabilitate, siguranță și pentru
o durată de viață lungă. Frâna roții este operată de
piciorul dvs, și creează forțe de frânare extrem de
mari, pentru a asigura chiar și cele mai grele sarcini.
Sistemul frânează ambele roți dintr-un sistem de roți duble.
Sistemul Radtop este folosit ca sistem de frânare
față pentru role pentru sarcini mari și ca sistem de
frânare spate pentru role pentru sarcini ușoare și compacte.
Pentru role pentru sarcini mari (operate manual)
Acest sistem de frânare folosește un mecanism de
frânare a roții non-pozitiv, proiectat pentru un nivel
maxim de simplitate, stabilitate, siguranță și pentru
o durată de viață lungă. Frâna roții este operată de
mână și creează forțe de frânare extrem de mari,
pentru a asigura chiar și cele mai grele sarcini.
Sistemul frânează ambele roți dintr-un sistem de roți duble.
Frâne / opritoare de picior / cricuri
Frână cu tambur Blickle
(sufix cod articole: -TB / -TBL / -TBR)
Frână „om mort” Blickle
(sufix cod articol: -TML / -TMR)
Opritor de picior Blickle
(cod articole: FF...)
Cric Blickle
(cod articol.: WH...)
Această frână funcționează prin apăsarea celor doi
saboți de frână integrați în centrul roții, care
acționează ca un tambur de frână.
Frâna cu tambur oferă un nivel ridicat de
performanță a frânării, chiar dacă este necesară
doar o forță redusă pentru activare. Frâna poate fi
operată prin intermediul unei game variate de
dispozitive, cum ar fi un mâner sau un cablu.
Suportul închis asigură protecția în mare măsură a
saboților de frână împotriva coroziunii și a murdăriei.
Se asigură astfel o performanță de frânare
constantă, indiferent de umiditate și de gradul de
contaminare a drumurilor din zonă.
Mai multe informații pot fi găsite aici.
Consultați Frână cu tambur în capitolul Soluții speciale.
Frâna „om mort” este similară unei frâne cu tambur,
dar folosește un arc integrat pentru frânare atunci
când nu este activată frâna. Frâna poate fi eliberată
prin intermediul unui mâner de frână sau al unui
cablu.
Mai multe informații pot fi găsite aici.
TFrânele „om mort” sunt disponibile în versiuni
pentru mâna stângă (sufix cod articol: -TML) și
pentru mâna dreaptă (sufix cod articol: -TMR).
Frânele „om mort” sunt disponibile și pentru pivotante. Pentru frâne „om mort” fără fixarea
coroanei rotative, sufixul codului produsului este
-TM13, iar pentru frâne „om mort” cu fixarea
coroanei rotative, sufixul codului produsului este
-TTM13.
Consultați Frână „om mort” în capitolul Soluții speciale.
Opritoarele de picior mențin echipamentul de
transport în repaus. Acestea sunt atașate direct pe
echipamentul de transport. Prin acționarea pedalei,
o parte a sarcinii de pe echipamentul de transport
este redusă, fără a-l ridica.
Când este operat, opritorul de picior acționează
aproximativ 10 mm. Presiunea maximă de contact
la suprafață în combinație cu rolele cu suport fix și
pivotant este de aproximativ 60 kg. Galvanizat,
pasivizat în albastru, fără Cr6.
Consultați Opritor de picior în capitolul Soluții speciale.
Mai multe informații: aici.
Cod articol |
Înălțime totală |
Înălțime totală |
||
FF 100-1 |
108 |
138 |
||
FF 125-1 |
133 |
163 |
||
FF 125 |
142 |
180 |
||
FF 150 |
170 |
208 |
||
FF 160 |
175 |
213 |
||
FF 200 |
217 |
255 |
Cricurile Blickle sunt folosite pentru a ridica
echipamentele de transport în poziția de repaus.
Acestea sunt atașate direct pe echipamentele de
transport. Acționarea pedalei ridică unitatea de
transport în sus.
Cricurile pot fi combinate cu o gamă largă de serii
de role. Cricurile funcționează optim atunci când
înălțimea totală a cricului acționat (H1) depășește
înălțimea totală a rolelor cu suport fix și pivotant cu
5 mm. În funcție de greutatea operatorului, acestea
pot oferi o forță de ridicare între 150 și 250 kg.
Încărcătura verticală pe cric nu trebuie să
depășească 500 kg la ridicare.
Consultați Cricuri în capitolul Soluții speciale.
Cod articol |
Înălțime totală |
Înălțime totală |
||
WH 160 |
166 |
209 |
||
WH 200 |
207 |
250 |
||
WH 250 |
257 |
300 |
Blocator direcție
Blocator de direcție Blickle
pentru role cu suport pivotant din
tablă de oțel
(cod articol: RI...)
Blocator de direcție Blickle pentru
role cu suport pivotant sudate
din oțel
(sufix cod articol: -RI4)
Blocator de direcție Blickle pentru
role pivotante pentru sarcini
mari
(sufix cod articol: -RI4H)
Blocator de direcție Blickle și
frână roată pentru role cu suport
pivotant din material sintetic
(sufix cod articol: -RIFI)
Blocatorul de direcție fixează mișcarea de pivotare a rolei cu suport pivotant într-o direcție predefinită.
Atunci când blocatorul direcțional este activat, rola
cu suport pivotant acționează ca o rolă cu suport fix.
Acest blocator de direcție este oferit ca piesă
separată și se instalează împreună cu rola cu suport
pivotant. Poate fi instalată și ulterior, deoarece nu
este necesară efectuarea unor modificări structurale
ale suportului rolei pivotante.
Acest accesoriu este disponibil pentru o gamă largă
de serii de role cu suport pivotant.
Blocatorul de direcție fixează mișcarea de pivotare a rolei cu suport pivotant într-o direcție predefinită.
Atunci când blocatorul direcțional este activat, rola
cu suport pivotant acționează ca o rolă cu suport fix.
Blocatorul de direcție este o unitate integrată sudată
de placa de prindere. Acesta poate fi folosit pentru
poziții de fixare specifice clientului în poziția
standard la 90° (sufix cod produs -RI4, fixare în
patru poziții). Această versiune este robustă, fiind
concepută pentru utilizarea cu role pentru sarcini
mari.
Acest accesoriu este disponibil pentru o gamă largă
de serii de role cu suport pivotant din oțel sudat
pentru sarcini mari.
Blocatorul de direcție fixează mișcarea de pivotare a rolei cu suport pivotant într-o direcție predefinită.
Atunci când blocatorul direcțional este activat, rola
cu suport pivotant acționează ca o rolă cu suport fix.
Blocatorul de direcție este o unitate integrată cu
placa de prindere. Acest blocator de direcție oferă
patru poziții de fixare (90°) cu ajutorul unui opritor
pentru blocarea roții. Această versiune este extrem
de robustă, fiind concepută pentru utilizarea cu role pentru sarcini mari.
Acest accesoriu este disponibil pentru o gamă largă
de serii de role cu suport pivotant din oțel sudat
pentru sarcini mari.
Este disponibilă o combinație între blocator de
direcție și frână pentru rolele pivotante din seria Blickle MOVE având un diametru al roții de 125 mm.
Se operează cu o pedală din două piese. Pedala din
stânga activează sistemul de blocare completă.
Pedala din dreapta activează blocatorul de direcție.
Acest sistem de frânare „spate” folosește inițial
blocarea pozitivă, pentru a împiedica rotirea
coroanei rotative. Coroana rotativă este blocată prin
blocarea unui arc de frână într-un disc cu roți
dințate. În cea de-a doua etapă, roata este blocată
cu ajutorul unui sistem de frânare non-pozitiv.
detalii blocator de direcție
Alte accesorii
Dispozitiv de revenire automată
la direcție
(sufix cod articol: -RIR2)
Protecție roată cu capac suplimentar
(sufix cod articol: -FA sau „KA” sau „KF” în
codul articolului)
Protecție picior
(sufix cod articol: -FS, -FP și -FG)
Amortizor
(cod articol: AW..., AG... și ARG...))
Capacul de capăt al butucului pentru roată
Capac STARLOCK® din oțel
inoxidabil
(cod articol: ST-KA...)
Bucșă din oțel inoxidabil
acoperită cu PTFE
(cod articol: XAT...)
Dispozitivul de revenire la direcție îndreaptă o rolă
pivotantă într-o direcție predefinită atunci când nu
este încărcată. Acest mecanism reduce problemele
care afectează manipularea echipamentelor de
transport folosite în unități automatizate, precum și
zonele de încărcare și descărcare.
Mecanismul RIR2 este conceput pentru o durată de
viață crescută.
La videoclipul produsului
Sunt disponibile versiuni speciale, care furnizează
forțe de fixare și blocare suplimentare.
Discurile de protecție ale roții sunt din tablă de oțel
galvanizată, pasivizată în albastru, fără Cr6 (sufixul
codului produsului: -FA) sau prin folosirea plasticului
obținut prin injecție („KA” sau „KF” în codul
articolului).
Acestea împiedică înfășurarea scamelor / firelor în
jurul axului roții și blocarea roților.
În versiunea „KA”, protecția reprezentată de capac
înconjoară butucul roții.
În versiunea „KF”, protecția reprezentată de capac
acoperă atât butucul, cât și partea centrală a roții.
Acest accesoriu este disponibil pentru o gamă largă
de serii de role cu suport fix și pivotant.
Protecția pentru picior este din tablă de oțel
galvanizată, pasivizată în albastru, fără Cr6 (sufix
cod articol: -FS). Pentru rolele din oțel sudat (seria LO/LS), protecția pentru picior este o structură
sudată robustă. Pentru rolele din oțel inoxidabil
rezistente la coroziune, protecția pentru picior este
dintr-un material sintetic rezistent la impact
(polietilenă, sufix cod articol: -FP). Protecția pentru
picior este înșurubată sau sudată pe furcă și previne
vătămarea piciorului. În mod normal, se află la o
distanță cuprinsă între 15 și 25 mm față de podea.
Putem furniza un model special, care asigură o
distanță diferită față de podea. Sunt disponibile și
versiuni cu suspensie, galvanizate, pasivizate în
albastru, fără Cr6 (sufix cod articol: -FG).
Acest accesoriu este disponibil pentru o gamă largă
de serii de role cu suport fix și pivotant.
Amortizorul reduce riscul de deteriorare a pereților
și vehiculelor în cazul unei coliziuni.
Amortizoarele pentru țevi rotunde și pătrate sunt din
polietilenă sau cauciuc masiv și sunt disponibile în
culorile alb gri, gri argintiu și gri. Acestea sunt fixe
sau conectate la cadrul țevii în zone externe ale
vehiculelor.
Amortizoare rotative (sufix cod articol: - AMW(X),
-AMG(X)) sunt disponibile și pentru rolele din
material sintetic Blickle WAVE. De asemenea,
acestea împiedică lovirea de ziduri.
Pentru a monta amortizoarele direct pe role, se
folosește un șurub.
Capacele pentru butuc sunt din tablă de oțel
galvanizată, pasivizată în albastru, fără Cr6.
Acestea protejează rulmentul cu bile exterior al
roților de capăt împotriva murdăriei, prafului etc. și
acoperă sistemul de montare pentru capătul axului
și roată. La roțile de capăt, rulmentul cu bile este
ușor retras în afara butucului. Acest lucru facilitează
montarea capacului pentru butuc în butucul roții.
Astfel, se reduce lungimea de fixare.
Acest accesoriu este disponibil pentru o gamă largă
de serii de roți.
Capacele STARLOCK® reprezintă un mod ușor de a monta roți pentru sarcini mari pe un ax. Roata se așază pe un ax ca roată de capăt, iar capacul STARLOCK® este presat pe capătul exterior al axului. Capacele STARLOCK® sunt disponibile pentru următoarele diametre ale axului: 12, 15, 20 și 25 mm.
Bucșa din oțel inoxidabil acoperită cu PTFE constă
dintr-o bucșă din oțel inoxidabil și o acoperire cu
PTFE. Atunci când se rotește sub sarcină, acoperirea
cu PTFE se extinde în interiorul lagărului de
alunecare al roții. Astfel se obține combinația dorită
PTFE / oțel inoxidabil) cu caracteristici de alunecare
remarcabile. De asemenea, se reduc emisiile de
zgomot.
Acest accesoriu este disponibil pentru o gamă largă
de serii de roți rezistente la temperaturi ridicate. Este disponibilă o varietate de role rezistente la
temperaturi ridicate din seriile de roți PHN și VKHT cu bucșă din oțel inoxidabil acoperită cu PTFE în
gama standard.