Noul ErgoMove: Moving everything. Anywhere.
Interviu cu managerul unității de afaceri
Unitatea de afaceri ErgoMove a fost înființată în urmă cu trei ani și de atunci a fost responsabilă pentru întreaga gamă de produse de sisteme de acționare electrică la Blickle. Pentru a fi echipat optim pentru viitor, a fost dezvoltată o nouă identitate de marcă pentru ErgoMove. În acest interviu, Martin Wiest, managerul unității de afaceri, ne oferă perspective interesante despre dezvoltarea mărcii ErgoMove.
Care a fost motivul dezvoltării noii identități de marcă?
Martin Wiest: În ultimii ani, unitatea de afaceri ErgoMove s-a dezvoltat dintr-un mic „start-up” într-o divizie de succes în cadrul Grupului Blickle. Noua identitate de marcă are scopul de a consolida identitatea de marcă a ErgoMove și de a reflecta și mai bine direcția sa strategică.
Cum ați venit cu afirmația „Moving everything. Anywhere“?
Martin Wiest: Sistemele de acționare inovatoare ErgoMove au creat un segment de piață complet nou și au revoluționat părți ale lumii muncii. Noua afirmație are scopul de a comunica mesajul de bază în mod clar și concis. Misiunea noastră este de a face viața mai ușoară oamenilor care lucrează, indiferent de ce trebuie să mute cu mâna și indiferent de locul în care lucrează. Pur și simplu „Moving everything. Anywhere."
Ce este nou la ErgoMove în afară de noul aspect?
Martin Wiest: Sunt multe de subliniat: noua broșură de produse ErgoMove include acum toate seriile de produse și oferă clienților noștri o imagine de ansamblu detaliată prin gama largă de concepte de operare, concepte de acționare, opțiuni și diferitele lor domenii de aplicare. De asemenea, lucrăm la un nou site web care va extinde semnificativ gama de informații și servicii disponibile clienților noștri. În plus, portofoliul de soluții ErgoMove a fost dezvoltat și extins în mod semnificativ în ultimii doi ani. Pe lângă rolele de antrenare și mai compacte sau mai puternice, s-au întâmplat multe și în domeniul conceptelor de operare, care permit acum o interfață om-mașină optimizată pentru fiecare aplicație, de la simple joystick-uri rotative compacte, la mânere cu senzori de presiune, până la soluții inteligente cu acționare la distanță.
Distribuția ErgoMove este limitată la țările vorbitoare de germană?
Martin Wiest: Echipa mea este deosebit de mândră de faptul că am reușit să înființăm o organizație internațională de vânzări și service pentru ErgoMove într-un interval scurt de timp. Acest lucru a fost posibil deoarece Blickle are o rețea foarte densă de consultanți specialiști pe cinci continente. Produsele ErgoMove sunt disponibile în prezent în peste 25 de țări din Europa și America de Nord. Pentru noi a fost important ca și clienții noștri să aibă acces la un serviciu post-vânzare consacrat.
Ne puteți oferi o perspectivă asupra a ceea ce este pe ordinea de zi pentru ErgoMove în viitorul apropiat?
Martin Wiest: Multe proiecte de succes din ultimii ani au arătat că ErgoMove este utilizat în aproape toate industriile, de la industria auto prin industria chimică până la sectorul farmaceutic și intralogistică în ansamblu. Dorim să pătrundem sistematic în toate industriile pentru a ușura munca oamenilor și pentru a ajuta companiile să simplifice procesele logistice și să economisească costuri. În același timp, dorim să continuăm povestea de succes cu echipa noastră foarte motivată, continuând să investim masiv în dezvoltarea de produse, extinderea capacităților de producție și organizarea internațională de servicii.
„Misiunea noastră este de a face viața mai ușoară oamenilor care lucrează, indiferent de ce trebuie să mute manual și indiferent de locul în care lucrează. Moving everything. Anywhere.“