Sondaj privind satisfacția clienților Blickle 2024
Feedback valoros și angajament social
„Măsurăm succesul muncii noastre prin satisfacția clienților noștri. Pentru noi, la Blickle, clienții mulțumiți sunt punctul de referință pentru performanța noastră și, în același timp, un stimulent pentru a ne dezvolta în mod constant”, subliniază Dr. Sarah Blickle-Fenner, director general al Blickle Räder+Rollen GmbH u. Co. KG. Prin urmare, un sondaj cuprinzător a fost efectuat și în acest an pentru a obține rezultate reprezentative și fiabile privind satisfacția clienților.
Chestionarul cu 10 întrebări pe diverse teme a fost trimis clienților din 19 țări la sfârșitul lunii octombrie. Peste 2 000 de clienți din Europa, America de Nord și Asia au luat parte la sondaj, ceea ce echivalează cu un nivel extraordinar de ridicat de participare. Deosebit de mulțumitor: ratingul general este o medie de 1,7 pe o scară de la 1 (foarte bine) la 6 (nesatisfăcător). Acest lucru arată că standardele ridicate Blickle, de exemplu în ceea ce privește consultanța de specialitate, disponibilitatea produselor și calitatea „Made in Germany”, continuă să fie apreciate.
Calitate remarcabilă a produselor și o nouă inițiativă socială
Rezultatele sondajului subliniază încă o dată calitatea și fiabilitatea produselor „Made in Germany”: 97,1 % dintre clienți apreciază calitatea produselor ca fiind foarte bună sau bună. Site-ul web/webshop-ul, consultanța de specialitate și procesarea rapidă a solicitărilor au primit, de asemenea, cele mai bune note.
Un punct de atracție special în acest an a fost o nouă inițiativă socială. Blickle a donat 2 euro către UNICEF pentru fiecare participant. Datorită celor peste 2.000 de răspunsuri, a fost colectată o sumă considerabilă de care vor beneficia copiii nevoiași din întreaga lume. „Angajamentul clienților noștri nu numai că arată încrederea lor în Blickle, dar sprijină și o cauză bună - suntem deosebit de mândri de acest lucru”, explică Dr. Sarah Blickle-Fenner. „Dorim să le mulțumim tuturor clienților care au luat parte la sondaj pentru feedback-ul și sprijinul lor valoros. Rezultatele ne ajută să identificăm potențialul de îmbunătățire și să optimizăm continuu serviciul nostru.”