Versiuni / accesorii

Sisteme de frânare

Frână roată și coroană rotativă Blickle

Sistemele de frânare împiedică rotirea și pivotarea rolelor cu suport pivotant atunci când sunt nemișcate (frână roată și coroană rotativă). Se folosesc sistemele de frânare „față”, „spate”, „fix” și „central”. Sistemele de frânare „față” se află pe partea din față în raport cu direcția de rulare. Sistemele de frânare „spate” sunt montate în partea din spate a rolelor. Sistemele de frânare „fixe” nu se rotesc deodată cu coroana rotativă, iar pedala rămâne în permanență în aceeași poziție. Sistemele de frânare „central” folosesc o singură manetă pentru a frâna două sau mai multe role de pe un echipament de transport.

Un sistem de frânare trebuie selectat după o analiză atentă a ușurinței de utilizare, condițiilor de instalare și a măsurilor de prevenire a accidentelor specifice pentru utilizatori. Forțele de frânare vor fi reduse atunci când folosiți o roată cu un bandaj de rulare / anvelopă foarte moale (de exemplu, seriile de roți VW, VWPP, P, PK, PS).

Frâne Blickle
Diferența dintre un sistem de blocare și o frână este că sistemul de blocare este folosit pentru a fixa în loc un vehicul atunci când este nemișcat. O frână poate fi folosită atunci când echipamentul de transport este în mișcare, pentru a-i reduce viteza. De obicei, frânele pot fi folosite și pentru blocare.

Frână stop-fix coroană rotativă și roată Blickle
Frână stop-top coroană rotativă și roată Blickle
Frână roată ideal-stop și a coroanei rotative Blickle

Blocarea roții și a coroanei rotative Blickle „stop-fix“
(sufix cod articol: -FI)

Blocarea roții și a coroanei rotative Blickle „stop-top“
(sufix cod articol: -ST)

Blocarea roții si a coroanei rotative Blickle „ideal-stop“
(sufix cod articol: -IS)

Pentru role pentru sarcini ușoare, echipamente de transport și pentru role pentru sarcini mari

Acest sistem de frânare „spate” folosește blocarea pozitivă (seria LUH: non-pozitivă), pentru a împiedica rotirea coroanei rotative. Roata este blocată folosind un mecanism de frânare non-pozitiv, stabil, proiectat pentru un nivel maxim de siguranță și pentru o durată de viață lungă. Coroana rotativă este ținută pe loc prin blocarea unui arc de frână într-un disc cu roți dințate. De asemenea, roata este blocată datorită designului specializat al arcului. (seria LUH: blocare non-pozitivă a coroanei rotative).
Puteți găsi mai multe informații aici.

Presiunea de reținere poate fi ajustată pentru suporturile din seriile LK și LKX (de la Ø roată 125 x 50 mm), LUH și LH

Acest sistem de frânare a fost conceput pentru a reduce la minimum raza de pivotare.

Pentru role pentru echipamente de transport și pentru sarcini mari

Acest sistem de frânare „față” folosește o blocare non-pozitivă, pentru a împiedica rotirea coroanei rotative. Roata este blocată cu ajutorul unui mecanism de frânare non-pozitiv, stabil, conceput pentru un nivel maxim al siguranței și durabilității.

Presiunea de reținere poate fi reglată.

Raza de pivotare a pedalei se află în mod normal în cadrul intervalului de pivotare al roții.
Mai multe informații: aici

 

Pentru role pentru echipamente de transport și pentru sarcini mari

Pedala acestui sistem de frânare „fix” rămâne întotdeauna în aceeași poziție, în loc să pivoteze odată cu roata cu suport pivotant. Sistemul non-pozitiv împiedică rotirea coroanei rotative. Pentru anumite serii și dimensiuni ale rolei, se folosesc atât blocarea pozitivă, cât și cea non-pozitivă. Roata este blocată folosind un mecanism de frânare non-pozitiv, proiectat pentru un nivel maxim de stabilitate, siguranță și pentru o durată de viață lungă.

Presiunea de reținere poate fi ajustată pentru rolele pentru echipamente de transport din seriile LK (de la Ø roată 125x50 mm) și LH (de la Ø roată 160 mm).

Pedala pentru „ideal-stop” vine cu două orificii în versiunea standard. Acest lucru face posibilă conectarea a două role cu suport pivotant sau utilizarea unei manete pentru operarea simultană a ambelor pedale.
Puteți găsi mai multe informații aici.

Rolele cu seriile de suporturi LK și LH care folosesc acest sistem de blocare au o înălțime totală cu 17 mm mai înaltă decât rolele care nu folosesc sistemul „ideal-stop”. Este disponibilă o placă adaptoare din material sintetic (cod articol: AP3-17) pentru compensarea diferenței de înălțime în cazul rolelor fără sistem de frânare. Consultați capitolul „versiuni / accesorii” la paginile corespunzătoare.

Sistem de frânare central central-stop Blickle (seriile LE și LK)
Sistem de frânare central central-stop Blickle (seriile L și LH)
Sistem de frânare central Radstop Blickle (activat cu piciorul)
Sistem de frânare central Radstop Blickle (activat cu mâna)

Sistem de frânare central Blickle
„central-stop“

(sufix cod articol: -CS...)

Sistem de frânare central Blickle „central-stop“
(sufix cod articol: -CS...)

Frână roată Blickle „Radstop“
(sufix cod articol: -RA)

Frână roată Blickle „Radstop“
(sufix cod articol: -RAH)

Pentru role pentru transport de echipamente seriile LE și LK

Acest sistem de frânare folosește o blocare non-pozitivă, pentru a împiedica rotirea coroanei rotative. Roata este blocată cu ajutorul unui mecanism de frânare non-pozitiv, stabil, conceput pentru un nivel maxim al siguranței și al duratei de viață.

Caracteristica distinctivă a acestui sistem de frânare este că două sau mai multe role de pe echipamentul de transport pot fi blocate simultan cu ajutorul unei pedale. Lungimea pedalei poate fi ajustată, pentru a vă asigura că frâna respectivă poate fi eliberată și activată confortabil. O altă caracteristică o reprezintă unghiul de acționare mic și structura care economisește spațiu în carcasa camei. Carcasa camei nu se rotește deodată cu coroana rotativă.
Puteți accesa videoclipul produsului aici.

Pentru echipamente de transport și role pentru sarcini mari seriile L și LH

Acest sistem de frânare folosește blocarea non-pozitivă, pentru a împiedica rotirea coroanei rotative. Această blocare non-pozitivă a coroanei rotative este susținută de un sistem de blocare pozitivă. Roata este blocată cu ajutorul unui mecanism de frânare non-pozitiv, stabil, conceput pentru un nivel maxim al siguranței și al duratei de viață.

Caracteristica distinctivă a acestui sistem de frânare este că două sau mai multe role de pe echipamentul de transport pot fi blocate simultan cu ajutorul unei pedale. Lungimea pedalei poate fi ajustată, pentru a vă asigura că frâna respectivă poate fi eliberată și activată confortabil. O altă caracteristică o reprezintă unghiul de acționare mic și structura care economisește spațiu în carcasa camei. Carcasa camei nu se rotește deodată cu coroana rotativă.

Presiunea de reținere poate fi reglată.

Pentru role pentru sarcini mari (activate cu piciorul) și role pentru sarcini ușoare și compacte

Acest sistem de frânare folosește un mecanism de frânare a roții non-pozitiv, proiectat pentru un nivel maxim de simplitate, stabilitate, siguranță și pentru o durată de viață lungă. Frâna roții este operată de piciorul dvs, și creează forțe de frânare extrem de mari, pentru a asigura chiar și cele mai grele sarcini. Sistemul frânează ambele roți dintr-un sistem de roți duble.

Sistemul Radtop este folosit ca sistem de frânare față pentru role pentru sarcini mari și ca sistem de frânare spate pentru role pentru sarcini ușoare și compacte.

Pentru role pentru sarcini mari (operate manual)

Acest sistem de frânare folosește un mecanism de frânare a roții non-pozitiv, proiectat pentru un nivel maxim de simplitate, stabilitate, siguranță și pentru o durată de viață lungă. Frâna roții este operată de mână și creează forțe de frânare extrem de mari, pentru a asigura chiar și cele mai grele sarcini. Sistemul frânează ambele roți dintr-un sistem de roți duble.

Frâne / opritoare de picior / cricuri

Frână cu tambur Blickle
Frână „om mort” Blickle
Opritor de picior Blickle
Cric Blickle

Frână cu tambur Blickle
(sufix cod articole: -TB / -TBL / -TBR)

Frână „om mort” Blickle
(sufix cod articol: -TML / -TMR)

Opritor de picior Blickle
(cod articole: FF...)

Cric Blickle
(cod articol.: WH...)

Această frână funcționează prin apăsarea celor doi saboți de frână integrați în centrul roții, care acționează ca un tambur de frână. Frâna cu tambur oferă un nivel ridicat de performanță a frânării, chiar dacă este necesară doar o forță redusă pentru activare. Frâna poate fi operată prin intermediul unei game variate de dispozitive, cum ar fi un mâner sau un cablu.
Suportul închis asigură protecția în mare măsură a saboților de frână împotriva coroziunii și a murdăriei. Se asigură astfel o performanță de frânare constantă, indiferent de umiditate și de gradul de contaminare a drumurilor din zonă.
Mai multe informații pot fi găsite aici.

Consultați Frână cu tambur în capitolul Soluții speciale.

Frâna „om mort” este similară unei frâne cu tambur, dar folosește un arc integrat pentru frânare atunci când nu este activată frâna. Frâna poate fi eliberată prin intermediul unui mâner de frână sau al unui cablu.
Mai multe informații pot fi găsite aici.

TFrânele „om mort” sunt disponibile în versiuni pentru mâna stângă (sufix cod articol: -TML) și pentru mâna dreaptă (sufix cod articol: -TMR). Frânele „om mort” sunt disponibile și pentru pivotante. Pentru frâne „om mort” fără fixarea coroanei rotative, sufixul codului produsului este -TM13, iar pentru frâne „om mort” cu fixarea coroanei rotative, sufixul codului produsului este -TTM13.

Consultați Frână „om mort” în capitolul Soluții speciale.

Opritoarele de picior mențin echipamentul de transport în repaus. Acestea sunt atașate direct pe echipamentul de transport. Prin acționarea pedalei, o parte a sarcinii de pe echipamentul de transport este redusă, fără a-l ridica.

Când este operat, opritorul de picior acționează aproximativ 10 mm. Presiunea maximă de contact la suprafață în combinație cu rolele cu suport fix și pivotant este de aproximativ 60 kg. Galvanizat, pasivizat în albastru, fără Cr6.

Consultați Opritor de picior în capitolul Soluții speciale.
Mai multe informații: aici.



Cod articol

 

Înălțime totală
neacționat
(H0) [mm]

 

Înălțime totală
acționat
(H1) [mm]

FF 100-1


108

 

138

FF 125-1

 

133

 

163

FF 125

 

142

 

180

FF 150

 

170

 

208

FF 160

 

175

 

213

FF 200

 

217

 

255

Cricurile Blickle sunt folosite pentru a ridica echipamentele de transport în poziția de repaus. Acestea sunt atașate direct pe echipamentele de transport. Acționarea pedalei ridică unitatea de transport în sus.

Cricurile pot fi combinate cu o gamă largă de serii de role. Cricurile funcționează optim atunci când înălțimea totală a cricului acționat (H1) depășește înălțimea totală a rolelor cu suport fix și pivotant cu 5 mm. În funcție de greutatea operatorului, acestea pot oferi o forță de ridicare între 150 și 250 kg. Încărcătura verticală pe cric nu trebuie să depășească 500 kg la ridicare.

Consultați Cricuri în capitolul Soluții speciale.



Cod articol  

Înălțime totală
neacționat
(H0) [mm]

 

Înălțime totală
acționat
(H1) [mm]

WH 160

 

166

 

209

WH 200

 

207

 

250

WH 250

 

257


300


 
 
 
Desen – Opritor de picior Blickle
Desen – Cric Blickle

Blocator direcție

Blocator de direcție Blickle pentru role cu suport pivotant din tablă de oțel
Blocator de direcție Blickle pentru role cu suport pivotant sudate din oțel
Blocator de direcție Blickle pentru role pivotante pentru sarcini mari
Blocator de direcție Blickle și frână roată pentru role cu suport pivotant din material sintetic

Blocator de direcție Blickle pentru role cu suport pivotant din tablă de oțel
(cod articol: RI...)

Blocator de direcție Blickle pentru role cu suport pivotant sudate din oțel
(sufix cod articol: -RI4)

Blocator de direcție Blickle pentru role pivotante pentru sarcini mari
(sufix cod articol: -RI4H)

Blocator de direcție Blickle și frână roată pentru role cu suport pivotant din material sintetic
(sufix cod articol: -RIFI)

Blocatorul de direcție fixează mișcarea de pivotare a rolei cu suport pivotant într-o direcție predefinită. Atunci când blocatorul direcțional este activat, rola cu suport pivotant acționează ca o rolă cu suport fix.

Acest blocator de direcție este oferit ca piesă separată și se instalează împreună cu rola cu suport pivotant. Poate fi instalată și ulterior, deoarece nu este necesară efectuarea unor modificări structurale ale suportului rolei pivotante.

Acest accesoriu este disponibil pentru o gamă largă de serii de role cu suport pivotant.

Blocatorul de direcție fixează mișcarea de pivotare a rolei cu suport pivotant într-o direcție predefinită. Atunci când blocatorul direcțional este activat, rola cu suport pivotant acționează ca o rolă cu suport fix.

Blocatorul de direcție este o unitate integrată sudată de placa de prindere. Acesta poate fi folosit pentru poziții de fixare specifice clientului în poziția standard la 90° (sufix cod produs -RI4, fixare în patru poziții). Această versiune este robustă, fiind concepută pentru utilizarea cu role pentru sarcini mari.

Acest accesoriu este disponibil pentru o gamă largă de serii de role cu suport pivotant din oțel sudat pentru sarcini mari.

Blocatorul de direcție fixează mișcarea de pivotare a rolei cu suport pivotant într-o direcție predefinită. Atunci când blocatorul direcțional este activat, rola cu suport pivotant acționează ca o rolă cu suport fix.

Blocatorul de direcție este o unitate integrată cu placa de prindere. Acest blocator de direcție oferă patru poziții de fixare (90°) cu ajutorul unui opritor pentru blocarea roții. Această versiune este extrem de robustă, fiind concepută pentru utilizarea cu role pentru sarcini mari.

Acest accesoriu este disponibil pentru o gamă largă de serii de role cu suport pivotant din oțel sudat pentru sarcini mari.

Este disponibilă o combinație între blocator de direcție și frână pentru rolele pivotante din seria Blickle MOVE având un diametru al roții de 125 mm. Se operează cu o pedală din două piese. Pedala din stânga activează sistemul de blocare completă. Pedala din dreapta activează blocatorul de direcție.

Acest sistem de frânare „spate” folosește inițial blocarea pozitivă, pentru a împiedica rotirea coroanei rotative. Coroana rotativă este blocată prin blocarea unui arc de frână într-un disc cu roți dințate. În cea de-a doua etapă, roata este blocată cu ajutorul unui sistem de frânare non-pozitiv.

detalii blocator de direcție

Detaliu blocatoare de direcție

Alte accesorii

Dispozitiv de revenire automată la direcție
Protecție bandaj de rulare
Protecție picior
Amortizor/bară de protecție
Capacul de capăt al butucului pentru roată
Capac STARLOCK® fabricat din oțel inoxidabil
Bucșă din oțel inoxidabil acoperită cu teflon

Dispozitiv de revenire automată la direcție
(sufix cod articol: -RIR2)

Protecție roată cu capac suplimentar
(sufix cod articol: -FA sau „KA” sau „KF” în codul articolului)

Protecție picior
(sufix cod articol: -FS, -FP și -FG)

Amortizor
(cod articol: AW..., AG... și ARG...))

Capacul de capăt al butucului pentru roată

Capac STARLOCK® din oțel inoxidabil
(cod articol: ST-KA...)

Bucșă din oțel inoxidabil acoperită cu PTFE
(cod articol: XAT...)

Dispozitivul de revenire la direcție îndreaptă o rolă pivotantă într-o direcție predefinită atunci când nu este încărcată. Acest mecanism reduce problemele care afectează manipularea echipamentelor de transport folosite în unități automatizate, precum și zonele de încărcare și descărcare.

Mecanismul RIR2 este conceput pentru o durată de viață crescută.
La videoclipul produsului

Sunt disponibile versiuni speciale, care furnizează forțe de fixare și blocare suplimentare.

Discurile de protecție ale roții sunt din tablă de oțel galvanizată, pasivizată în albastru, fără Cr6 (sufixul codului produsului: -FA) sau prin folosirea plasticului obținut prin injecție („KA” sau „KF” în codul articolului). Acestea împiedică înfășurarea scamelor / firelor în jurul axului roții și blocarea roților.

În versiunea „KA”, protecția reprezentată de capac înconjoară butucul roții.

În versiunea „KF”, protecția reprezentată de capac acoperă atât butucul, cât și partea centrală a roții.

Acest accesoriu este disponibil pentru o gamă largă de serii de role cu suport fix și pivotant.

Protecția pentru picior este din tablă de oțel galvanizată, pasivizată în albastru, fără Cr6 (sufix cod articol: -FS). Pentru rolele din oțel sudat (seria LO/LS), protecția pentru picior este o structură sudată robustă. Pentru rolele din oțel inoxidabil rezistente la coroziune, protecția pentru picior este dintr-un material sintetic rezistent la impact (polietilenă, sufix cod articol: -FP). Protecția pentru picior este înșurubată sau sudată pe furcă și previne vătămarea piciorului. În mod normal, se află la o distanță cuprinsă între 15 și 25 mm față de podea.

Putem furniza un model special, care asigură o distanță diferită față de podea. Sunt disponibile și versiuni cu suspensie, galvanizate, pasivizate în albastru, fără Cr6 (sufix cod articol: -FG).

Acest accesoriu este disponibil pentru o gamă largă de serii de role cu suport fix și pivotant.

Amortizorul reduce riscul de deteriorare a pereților și vehiculelor în cazul unei coliziuni. Amortizoarele pentru țevi rotunde și pătrate sunt din polietilenă sau cauciuc masiv și sunt disponibile în culorile alb gri, gri argintiu și gri. Acestea sunt fixe sau conectate la cadrul țevii în zone externe ale vehiculelor.

Amortizoare rotative (sufix cod articol: - AMW(X), -AMG(X)) sunt disponibile și pentru rolele din material sintetic Blickle WAVE. De asemenea, acestea împiedică lovirea de ziduri. Pentru a monta amortizoarele direct pe role, se folosește un șurub.

Capacele pentru butuc sunt din tablă de oțel galvanizată, pasivizată în albastru, fără Cr6. Acestea protejează rulmentul cu bile exterior al roților de capăt împotriva murdăriei, prafului etc. și acoperă sistemul de montare pentru capătul axului și roată. La roțile de capăt, rulmentul cu bile este ușor retras în afara butucului. Acest lucru facilitează montarea capacului pentru butuc în butucul roții. Astfel, se reduce lungimea de fixare.

Acest accesoriu este disponibil pentru o gamă largă de serii de roți.

Capacele STARLOCK® reprezintă un mod ușor de a monta roți pentru sarcini mari pe un ax. Roata se așază pe un ax ca roată de capăt, iar capacul STARLOCK® este presat pe capătul exterior al axului. Capacele STARLOCK® sunt disponibile pentru următoarele diametre ale axului: 12, 15, 20 și 25 mm.

Bucșa din oțel inoxidabil acoperită cu PTFE constă dintr-o bucșă din oțel inoxidabil și o acoperire cu PTFE. Atunci când se rotește sub sarcină, acoperirea cu PTFE se extinde în interiorul lagărului de alunecare al roții. Astfel se obține combinația dorită PTFE / oțel inoxidabil) cu caracteristici de alunecare remarcabile. De asemenea, se reduc emisiile de zgomot.

Acest accesoriu este disponibil pentru o gamă largă de serii de roți rezistente la temperaturi ridicate. Este disponibilă o varietate de role rezistente la temperaturi ridicate din seriile de roți PHN și VKHT cu bucșă din oțel inoxidabil acoperită cu PTFE în gama standard.

protecție picior cu arc / amortizor
Protecție picior cu arc